مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-30بين الملل

یادداشت| نژادپرستی خونی در رگ های دولت مردان آمریکایی


رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در یادداشتی با اشاره به پیشینه ژادپرستی در آمریکا گفت: امروز همه رسانه های آگاه و انقلابی در دایره جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران باید از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را برده و نقض بزرگ حقوق بشری در ایالات متحده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا، رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در یادداشتی نوشت: هشت دقیقه و 46 ثانیه زمان کافی بود تا نفسی از شماره بیفتد و برگ سیاه دیگری در تاریخ نه چندان طولانی حیات دولتی به نام ایالات متحده آمریکا رقم بخورد و این تنها نمونه ای از عمده جنایات حقوق بشری رژیمی است که در تاریخ حیات غاصبانه خود مرتکب آن شده است.

سرزمینی که روزگاری کشف آن را به کریستف کلمب نسبت داده و متعلق به بومیان سرخپوست بود در شرایطی امروز به حیات خود ادامه می دهد که پس از کنار رفتن شوروی ابرقدرت شرق، عنوان ابرقدرتی دنیا را در ظاهر به خود اختصاص داده و پس از یک دوره جنگ داخلی و چندین اعتراض خیابانی در دهه های گذشته با قتل جرج فلوید یک شهروند سیاه پوست آمریکایی به دور تازه ای از حیات سیاسی خود رسیده است.

 نگاه دولتمردان سیاسی ایالات متحده آمریکا به شهروندان سرخپوست و سیاه پوست همیشه به صورت تحقیرآمیز بوده و ناشی از دوران سیاه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| نژادپرستی خونی در رگ های دولت مردان آمریکایی

یادداشت| نژادپرستی خونی در رگ های دولت مردان آمریکایی